Leírás
Lépésről lépésre végigviszünk a hirdetéskezelés rejtelmein, hogy Te is tudj eladásokat generálni Facebook-on, magas profittal!
MIRŐL FOGUNK TANULNI?
ÜGYNÖKSÉGI TITOK 1.: PROFI KAMPÁNYCÉLOK
Van 3-5 kampánycél, amit vállalkozástípustól függően használni szoktunk egy hirdetési fiókban. Átbeszéljük azokat a hirdetési célokat, amelyeket a legtöbb iparágban kiválóan használhatsz
HOGYAN MÉR EGY PROFI?
Az előzetes anyagok között meg fogod kapni, hogy hogyan állítsd be a Facebook pixeled, vagy épp a katalógusod a weboldaladon – azonban nem állunk meg így. A marketingben a legfontosabb az eredmény, ezért lépésről lépésre meg fogjuk mutatni, mi hogyan mérjük a hirdetések eredményeit.
ÜGYNÖKSÉGI TITKOK 2.: CÉLZÁS, CÉLKÖZÖNSÉGEK
Ha hirdettél már a Facebook ads segítségével, biztos próbálgattad a demográfiai, geográfiai, vagy érdeklődési kör alapán célközönségeket.
Mi azonban jóval mélyebbre ásunk: Olyan haladó célközönségeket mutatunk be Neked, amit még a legtöbb profi sem használ.
ÜGYNÖKSÉGI TITKOK 3.: LICITÁLJ, VAGY VÉGED
Durván hangzik, de igaz: Ha nem ismered a legjobb licitstratégiákat, akkor nagyon sokat buksz napi szinten a hirdetéseiden.
Melyik életszakaszban, milyen kampánycélhoz melyik licitstratégiát válaszd?
Ezekre a kérdésekre is megkapod a választ.
ÜGYNÖKSÉGI TITKOK 4.: A STRATÉGIA, AMI ELDÖNTI A HÁBORÚT
Napról napra komoly harcban vagy a minden hirdetővel a közönséged figyelméért, ezért érdemes komolyan venni a felkészülést.
Persze, hirdetéseket bárki össze tud kattintani, de elérni, hogy egy megtérüljön, és hosszútávon építse a bizniszed: Na ez a nem mindegy…
ÉS MÉG RENGETEG TIPPET, TRÜKKÖT MUTATUNK MAJD MEG…
Legutóbbi hozzászólások