Barion Pixel

Tartalomgyártási minikurzus

Az összes eszköz kisvállalkozásoknak ahhoz, hogy nagy mennyiségben tartalmat gyártsanak, és ezzel márkát építsenek.

Tartalomgyártási minikurzus

Az összes eszköz kisvállalkozásoknak ahhoz, hogy nagy mennyiségben tartalmat gyártsanak, és ezzel márkát építsenek.

Erre mind szuper eszköz a Facebook hirdetés

Eleged van, hogy folyton az új vevőket kell hajkurászni?

A legtöbb kisvállalkozás sokat küzd, hogy hónapról hónapra mindig sikerüljön behozni a megfelelő vevőmennyiséget. 

Ha a Te vállalkozásod is ilyen, biztos ismered azt az érzést, amikor futsz a vevők után folyamatosan. (még ha képletesen, online is.)

Építs márkát, és gyárts végtelen minőségi tartalmat, megszakadás nélkül

A márkaépítés nagyon fontos, ha szeretnél visszajáró vevőket szerezni, ebben pedig komoly szerepet játszanak a közösségi oldalak, mint az Instagram és a Facebook.

Megtanítjuk, hogyan gyárts rengeteg jó minőségű tartalmat, úgy, hogy nem fogsz megszakadni az ötlettelenségtől.

Eleged van, hogy folyton az új vevőket kell hajkurászni?

A legtöbb kisvállalkozás sokat küzd, hogy hónapról hónapra mindig sikerüljön behozni a megfelelő vevőmennyiséget. 

Ha a Te vállalkozásod is ilyen, biztos ismered azt az érzést, amikor futsz a vevők után folyamatosan. (még ha képletesen, online is.)

Építs márkát, és gyárts végtelen minőségi tartalmat, megszakadás nélkül

A márkaépítés nagyon fontos, ha szeretnél visszajáró vevőket szerezni, ebben pedig komoly szerepet játszanak a közösségi oldalak, mint az Instagram és a Facebook.

Megtanítjuk, hogyan gyárts rengeteg jó minőségű tartalmat, úgy, hogy nem fogsz megszakadni az ötlettelenségtől.

Mit tartalmaz az online, tartalomgyártás minicsomag?

Úgy vezetünk be a nagy mennyiségű tartalomgyártás rejtelmeibe, hogy ki se kell mozdulnod otthonról.

70 perces elméleti oktatóanyag, videós formában

Tartalomnaptár, amibe meg tudod tervezni a következő hónapok tartalmait (excel formában)

Leckék

I. Hogyan, és miért használd a Facebook-on tartalomgyártásra?

II. Az Instagram tartalomgyártás fő szabályai

III. Hogyan gyárts VÉGTELEN mennyiségű, mégis profi tartalmat Facebook-ra és Instagram-ra?

IV. Kutatás: Tartalom alapanyagok az interneten, hogyan találd meg, mi érdekli a közönséged?

V. Milyen szoftvereket használj a tartalomgyártáshoz?

Ki tartja a videós oktatást?

Szia, én Scherzer Marcell vagyok, a BlueMarketing alapítója. 

2016-ban kezdtem el a gyakorlatban ismerkedni az online marketinggel, amikor elindítottam egy eseménysorozatot Facebook hirdetésekkel.

Az első rendezvényem meg is telt fizetős vendégekkel.

A rendezvényszervezés részét bevallom őszintén hamar megutáltam, de a marketing óriási szerelem lett.

2016 őszén kezdtem el dolgozni az első ügyfelemmel, azóta pedig rengeteg ügyféllel dolgoztunk együtt, különböző iparágakban a kutyás webshoptól egészen milliárdos árbevételű diákmuka közvetítőnek is készítettünk már tartalmakat.

3 fős csapatommal a célom, hogy minél több vállalkozásnak segíthessünk nagyobb profitot és több eladást szerezni a Facebook és Google hirdetések segítségével, valamint tartalomgyártással. 

mit gondolnak mások?

a hirdetési költségeink a felére csökkentek, az eredményeink kiszámíthatóak, a célközönséget folyamatosan bővítjük és a költségeink végre megtérülnek!

kosiczki zsuzsa

Úgy érzem, megérte elmennem hozzátok! tényleg tanultam néhány igazán ütős trükköt, ami sokszorosan vissza fogja hozni a konzultáció díját! Köszönöm, már bele is vetettem magam a megvalósításba!

Sáradi Tamara, tulajdonos

Véletlenül akadtam marcellékra. Először nagyon szkeptikus voltam, de hamar hozták az eredményeket. Számomra a bevételszerzés egy új dimenzióját mutatták meg. Folyamatos volt a kommunikáció és amit kértem mindig hamar elkészült. 

– Sándor Attila, webshop tulajdonos

Kérd a csomagod! 

Kérd közvetlen átutalással, és kapd meg akár 24 órán belül! Töltsd ki az űrlapot a rendeléshez, és e-mailben megkapod az átutalási adatokat! Utalás után automatikusan meg fogod kapni a kurzust. (Ha nem kaptad meg, írj kérlek a hello@bluemarketing.hu címre, és intézzük!)

Kockázatmentes vásárlás!

Nem tetszik a tananyag, nem azt kaptad, amit vártál?

Biztosak vagyunk benne, hogy az emberek 98%-ának tetszeni fog, és hasznos lesz a tananyag, de nem tudunk, és nem is szeretnénk mindenkinek megfelelni. 

Szólj bátran a hello@bluemarketing.hu e-mail címen, és kérdés nélkül visszaküldjük a tananyag árát.

Még több infó a csomagról, és rólunk

Hogyan kapom meg a tananyagot, hogyan férek hozzá?

Az anyaghoz a megadott e-mail címeden adunk hozzáférést. Ha ezzel kapcsolatban bármi elakadásod van, kérlek jelezd a hello@bluemarketing.hu e-mail címen, és segítünk megoldnai!

Kinek való a tananyag?

A tananyagot vállalkozóknak, és marketingeseknek ajánljuk – de bárki sok értéket vehet ki belőle, akinek van saját Facebook vagy Instagram oldala.

Milyen szintű az anyag, milyen nehézségű?

Az anyag kezdőknek is érthető, de ha középhaladó, vagy haladó szinten érzed magad tartalomgyártásból, akkor is nagyon hasznos lesz.

Ha sok 10 000 követőd van a közösségi oldalakon, nagyon aktív táborral, vagy több éves tapasztalatod, akkor a minikurzus nem neked való.

Helyileg hol vagytok?

Az irodánk Budapesten található a Móricz és a Szent Gellért tér között jelenleg.

Miben tudtok még segíteni?

Bár a legtöbb ügyfelünknek Facebook hirdetési fiókot kezelünk, de közűlük van több is, akinek segítünk Google hirdetésekben, közösségi média tartalomgyártásban (Facebook, Instagram, LinkedIn), vagy épp stratégiai tanácsadásban.