Fogadjunk, hogy tudunk javítani a Facebook és Instagram hirdetéseiden!
Ha nem sikerül javítanunk a hirdetéseid eredményein, akkor nem kell kifizetned a segítségünk!
Ez az oldal csak a Kontent Évkönyv olvasóinak szól!
Miről szól ez a lehetőség?
Miről szól ez a lehetőség?
Egyre több vállalkozás hirdet a Facebook ads felületein- többek között Facebook-on és Instagram-on is, azonban a maximumot jóval kevesebben hozzák ki a lehetőségekből.
Szerencsére az igazán nagy cégek még mindig nem aknázzák ki a közösségi oldalakat, ezért baromi olcsón lehet vásárlókat szerezni ezeken a felületeken – ezt a szakma underpriced attention-nek (alulárazott, olcsó figyelemnek) nevezi.
Korábban a TV, a rádió, az újság, de még az e-mail marketing is hasonló helyzetben (underpriced attention) volt.
A lehetőség mindenkinek adott, hogy olcsón szerezzen új ügyfeleket, és építsen márkát ezeken a felületeken. Milyen jó lett volna, ha a kétezres években tudsz Magyarországon e-mail marketingezni, amikor 80-90%-os megnyitási arányok voltak – a mai 20-hoz képest – igaz? Vagy a Google ads aranykorában centekért lehetett venni Ameriában egy kattintást, manapság már az 1-2 dollár is olcsónak számít.
Hasonló jelenség figyelhető majd meg 2-4 év múlva a Facebook ads kapcsán is. A magyar piacon most akár 10-30 forintért is elérhető egy kattintás, de volt olyan tavaly, hogy 4 forintért hoztunk ügyfeleinknek. Téged nyilván a vásárlás jobban érdekel, a tavalyi rekordunk volt, hogy egy termékből több mint 300 darabot adtunk el, 20x-os megtérüléssel, átlagosan 200 forint / eladás áron.
Persze a 20x-os megtérülést, vagy 200 forintos eladási árat nem tudom Neked megígérni, de azt, hogy profitot fogunk szerezni az eladásaidon, igen – a lehetőség tehát Neked is adott.
Tehát segítünk a jelenlegi legjobb hirdetési platformon még jobb eredményeket elérni a cégednek – kockázat nélkül.
Milyen cégeknek érdemes részt vennie a fogadásban?
Milyen cégeknek érdemes részt vennie a fogadásban?
Webshopok
Ügyfeleink egyik rétege a webshopok. Olyan stratégiát dolgoztunk ki az e-kereskedelmi piacon, ami már holnaptól több eladást hozhat ugyanannyi büdzséből, vagy kevesebb pénzből ugyanazt az eredményt.
Szolgáltatók
Mi is szolgáltatóként dolgozunk, és folyamatosan százezres nagyságrendben költünk a saját hirdetéseinkre. Megtérül. Befektetésként tekintünk a hirdetésekre, rendszerben gondolkozunk.
Helyi vállalkozások
Egyik kedvenc ügyfelünk is egy helyi vállalkozó, akinek folyamatosan, mérhetően hozzuk Facebook és Instagram hirdetésekkel az ügyfeleket. Itt olvashatod róla az esettanulmány cikket.
Egyéb iparágak
Rengeteg egyéb iparágban szereztünk már tapasztalatot. Több, mint 50 iparágból dolgoztunk ügyféllel, sikereket értünk el egészen a Tüzéptől az Önfejlesztő Coach-ig.
Szerencsére egyre több vállalkozó érti meg, hogy az ő vállalkozása nem “más”. Ugyanazok a szabályok vonatkoznak mindenkire, így érdemes elkezdeni a Te cégednek is a Facebook és Instagram hirdetéseket használni, kommunikálni ezeken a közösségi oldalakon, vagy épp a Google-ben hirdetni.
Meddig él ez a lehetőség?
Egy fogadás nyilvánvalóan nem élhet örökre, és a kapacitásaink is végesek, ezért úgy döntöttünk, hogy március 12. 23.59-ig fogsz tudni jelentkezni – legkésőbb.
Azonban meghatároztunk egy célszámot is jelentkezőkben – ha ezt elérjük, akkor utána bezár a bazár, lezárjuk a landing-et. Ezért ha érdekel a lehetőség, mindenképp jelentkezz most!
Már csak ennyi ideig él a fogadás:
Nap
:
Óra
:
Perc
:
Mp
Mi fog pontosan történni, miután jelentkeztél?
Mi fog pontosan történni, miután jelentkeztél?
1. Miután jelentkeztél, 48 órán belül felhívlak (én, Marcell), és megbeszélünk egy személyes találkozót / skype meetinget, amikor kicsit részletesebben átbeszéljük a vállalkozásod hirdetéseit.
2. A megbeszélésen belenézek a fiókba, és vázolom, hogy milyen módszerekkel tudnánk javítani a hirdetési eredményeiden. Szükség lesz tőletek több inputra is. (Információk, képek, termék / szolgáltatás tulajdonságok.)
3. A közös munka kezdetén optimalizáljuk a hirdetéseid, és megismered, hogy pontosan milyen metódusban dolgozunk.
4. Amennyiben sikerült javítanunk a hirdetéseiden, és kölcsönös a szimpátia, úgy egy hosszabb szerződést kötünk, és elkezdődik a közös fejlődés, építkezés.
1. Miután jelentkeztél, 48 órán belül felhívlak (én, Marcell), és megbeszélünk egy személyes találkozót / skype meetinget, amikor kicsit részletesebben átbeszéljük a vállalkozásod hirdetéseit.
2. A megbeszélésen belenézek a fiókba, és vázolom, hogy milyen módszerekkel tudnánk javítani a hirdetési eredményeiden. Szükség lesz tőletek több inputra is. (Információk, képek, termék / szolgáltatás tulajdonságok.
3. A közös munka kezdetén optimalizáljuk a hirdetéseid, és megismered, hogy pontosan milyen metódusban dolgozunk.
4. Amennyiben sikerült javítanunk a hirdetéseiden, és kölcsönös a szimpátia, úgy egy hosszabb szerződést kötünk, és elkezdődik a közös fejlődés, építkezés.
Ezt mondták az ügyfeleink a közös munkáról
“Több, mint két éve dolgozunk együtt, és azt kell mondjam mindenben segítőkészek, és kihozzák mindenből a maximumot!
Sokan kezelték már nálunk a Facebook kampányokat, de csak Ők tudták elérni, hogy hónapról hónapra fejlődjünk, és a hirdetési költségeink alacsonyak maradtak.”
Benke László – webshop tulajdonos
“Az eddigi együttműködést nagyon köszönöm, nagyon meg vagyok elégedve a munkátokkal!”
Kárpáti Gábor – építőipari vállalkozás ügyvezető
“2018 tavasz óta dolgozunk Marcellékkal. Tevékenységünk nem egy egyszerű dolog, aki nincs benne, annak energiát kell belefektetni, hogy átlássa. Művészeti tevékenység, ami teljesen más mint egy termék értékesítése. Mindazonáltal együttműködésünk abszolút sikeresnek mondható. A hirdetési költségeink a felére csökkentek, az eredményeink számíthatóak, a célközönséget folyamatosan bővítjük és a költségeink végre megtérülnek!”
Kosiczky Zsuzsanna – Festőtanoda tulajdonos
“A marketing nem költség, hanem befektetés.”
Kezdjük el a közös munkát!
Add meg itt alul az adataidat, és legkésőbb a következő munkanapon hívni fogunk!
“A marketing nem költség, hanem befektetés.”
Kezdjük el a közös munkát!
Add meg itt alul az adataidat, és legkésőbb a következő munkanapon hívni fogunk!