Barion Pixel

interaktív Facebook marketing kurzus

Lépésről lépésre végigviszünk a hirdetéskezelés rejtelmein, hogy Te is tudj eladásokat generálni Facebook -on, magas profittal! 

időpont: 08.31. – 09. 29. (online, bárhonnan elérhető, 1 éves hozzáférést kapsz)

interaktív Facebook marketing kurzus

Lépésről lépésre végigviszünk a hirdetéskezelés rejtelmein, hogy Te is tudj eladásokat generálni Facebook -on, magas profittal!

időpont: 08. 31. – 09. 29. (online, bárhonnan elérhető, 1 éves hozzáférést kapsz)

eleged van, hogy nem tudod, hogyan adj fel hirdetéseket, és csak kiemeled a posztokat eredmény nélkül?

Biztos Neked is feldobta már a Facebook a hirdetés lehetőségét (bejegyzés kiemelést), ahol utólag jöttél rá, hogy nem tudod pontosan mi történt. Ha ilyen egyszerű lenne szuper eredményeket elérni hirdetésekkel, akkor ahogy mondani szoktuk, mindenki Ferrarival járna az országban – de ez egyelőre nincs így.

Érj el sikereket, marketinges nélkül!

A hirdetések, posztok nagyon fontos alkotóelemei a vállalkozásod sikerének, éppen ezért nélkülözhetetlen a megfelelő minőség és átgondolt stratégia mögöttük.

A 30 napos Facebook marketing kurzussal megtanulhatod a hirdetések létrehozását A->Z-ig, valamint a formulát, ami segít profitot termelni a hirdetésekből.

eleged van, hogy nem tudod, hogyan adj fel hirdetéseket, és csak kiemeled a posztokat eredmény nélkül?

Biztos Neked is feldobta már a Facebook a hirdetés lehetőségét (bejegyzés kiemelést), ahol utólag jöttél rá, hogy nem tudod pontosan mi történt. Ha ilyen egyszerű lenne szuper eredményeket elérni hirdetésekkel, akkor ahogy mondani szoktuk, mindenki Ferrarival járna az országban – de ez egyelőre nincs így.

Érj el sikereket, marketinges nélkül!

A hirdetések, posztok nagyon fontos alkotóelemei a vállalkozásod sikerének, éppen ezért nélkülözhetetlen a megfelelő minőség és átgondolt stratégia mögöttük.

A 30 napos Facebook marketing kurzussal megtanulhatod a hirdetések létrehozását A->Z-ig, valamint a formulát, ami segít profitot termelni a hirdetésekből.

Hogyan működik a 30 napos facebook kurzus?

Egy Facebook csoportban zajlik a kurzus maximum 30 fő részvételével, hogy Te is fel tudd tenni a kérdéseid, mi pedig meg tudjuk válaszolni az elakadásaid. Ez több résztvevővel nem működne. 

Heti 1 webinar

Hetente 1x egy minimum 1 órás webinaron élőben válaszoljuk meg az aktuálisan felmerült kérdéseket, elakadásokat. (Itt élőben is tudsz kérdezni, és előre is elküldheted a kérdéseid.)

heti 6 “tanóra”

Heti 6 db 10-30 perces oktatóvideót fogsz kapni (napi 1-et), így minden nap tudsz fejlődni, előrelépni a hirdetések kapcsán. (Ezek bármikor visszanézhetőek lesznek, a kurzus után 1 évig.)

Kérdezz!

A csoportban a hét minden napján lesz lehetőséged kérdezni, és mindent megválaszolunk 24 órán belül. A csoporttásaiddal együtt tudsz haladni, és az ő kérdéseikből is tanulhatsz napról napra.

Mi fog történni, miután jelentkezel?

1. A következő oldalon fogod tudni megadni a számlázási adataid, e-mail címed.
2. Kapni fogsz egy e-mail-t a rendelés után az átutalási adatokkal.
3. Az átutalás beérkezte után:
I. Elküldjük Neked a csoport linkjét, ahova belépve július 13-tól indul majd az oktatás.
II. A csoportba belépve fogsz tudni haladni a kurzussal.

“Oké, de én kezdő vagyok…”

A kurzus az alapoktól indít, éppen ezért kezdőként ugyanúgy érdemes részt venned, mintha már készítettél volna profi hirdetéseket.

Ha pedig haladó(bb) vagy, akkor az első napok szuper lehetőséget biztosítanak az alapok átismétlésére, és a korábbi technikai hibák kijavítására.

Miről fogunk tanulni? 

Ügynökségi titok 1.: profi kampánycélok

Van 3-5 kampánycél, amit vállalkozástípustól függően használni szoktunk egy hirdetési fiókban. Átbeszéljük azokat a hirdetési célokat, amelyeket a legtöbb iparágban kiválóan használhatsz.

Hogyan mér egy profi?

Az előzetes anyagok között meg fogod kapni, hogy hogyan állítsd be a Facebook pixeled, vagy épp a katalógusod a weboldaladon – azonban nem állunk meg itt. A marketingben a legfontosabb az eredmény, ezért lépésről lépésre meg fogjuk mutatni, mi hogyan mérjük a hirdetések eredményeit.

Ügynökségi titkok 2.: Célzás, célközönségek

Ha hirdettél már a Facebook ads segítségével, biztos próbálgattad a demográfiai, geográfiai, vagy érdeklődési kör alapán célközönségeket. 

Mi azonban jóval mélyebbre ásunk: Olyan haladó célközönségeket mutatunk be Neked, amit még a legtöbb profi sem használ. 

Ügynökségi titkok 3.: licitálj, vagy véged

Durván hangzik, de igaz: Ha nem ismered a legjobb licitstratégiákat, akkor nagyon sokat buksz napi szinten a hirdetéseiden.

Melyik életszakaszban, milyen kampánycélhoz melyik licitstratégiát válaszd?

Ezekre a kérdésekre is megkapod a választ.

Ügynökségi titkok 4.: A stratégia, ami eldönti a háborút

Napról napra komoly harcban vagy minden hirdetővel a közönséged figyelméért, ezért érdemes komolyan venni a felkészülést.

Persze, hirdetéseket bárki össze tud kattintani, de elérni, hogy egy megtérüljön, és hosszútávon építse a bizniszed: Na ez a nem mindegy… 

és még rengeteg tippet, trükköt mutatunk majd meg…

Már alig maradt időd jelentkezni, a határidő:

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

Ki tartja az oktatást?

Szia, én Scherzer Marcell vagyok, a BlueMarketing alapítója. 

2016-ban kezdtem el a gyakorlatban ismerkedni az online marketinggel, amikor elindítottam egy eseménysorozatot Facebook hirdetésekkel.

Az első rendezvényem meg is telt fizetős vendégekkel.

A rendezvényszervezés részét bevallom őszintén hamar megutáltam, de a marketing óriási szerelem lett.

2016 őszén kezdtem el dolgozni az első ügyfelemmel, azóta pedig rengeteg ügyféllel dolgoztunk együtt, különböző iparágakban a kutyás webshoptól egészen milliárdos árbevételű diákmuka közvetítőnek is készítettünk már tartalmakat.

3 fős csapatommal a célom, hogy minél több vállalkozásnak segíthessünk nagyobb profitot és több eladást szerezni a Facebook és Google hirdetések segítségével, valamint tartalomgyártással. 

mit gondolnak mások?

a hirdetési költségeink a felére csökkentek, az eredményeink kiszámíthatóak, a célközönséget folyamatosan bővítjük és a költségeink végre megtérülnek!

kosiczki zsuzsa

Úgy érzem, megérte elmennem hozzátok! tényleg tanultam néhány igazán ütős trükköt, ami sokszorosan vissza fogja hozni a konzultáció díját! Köszönöm, már bele is vetettem magam a megvalósításba!

Sáradi Tamara, tulajdonos

Véletlenül akadtam marcellékra. Először nagyon szkeptikus voltam, de hamar hozták az eredményeket. Számomra a bevételszerzés egy új dimenzióját mutatták meg. Folyamatos volt a kommunikáció és amit kértem mindig hamar elkészült. 

– Sándor Attila, webshop tulajdonos

Kockázatmentes vásárlás!

Kockázatmentes vásárlás!

Nem tetszik a kurzus, nem azt kaptad, amit vártál?

Biztosak vagyunk benne, hogy az emberek 98%-ának tetszeni fog, és hasznos lesz ez a 30 napos kurzus, de nem tudunk, és nem is szeretnénk mindenkinek megfelelni. 

Szólj bátran a marcell@bluemarketing.hu e-mail címen, és kérdés nélkül visszaküldjük az egész árát.

Válassz a csomagok közül, és találkozunk a csoportban!

prémium csomag

24 900 ft

✅ Részvétel a kurzuson

✅ 1 éves hozzáférés 

✅ Bónusz 1: Tartalomgyártási minikurzus hozzáférés (1 órás kurzus, eredeti ár: 3990 ft)

✅ Bónusz 2: Fél órás skype tanácsadás a kurzust követő fél évben (eredeti ár: 12 490 ft)

✅ Bónusz 3: 5 db hirdetéskép sablon (Photoshop file, amit megtanulunk a kurzuson) eredeti ár: 2990 ft

alap csomag

14 900 ft

✅ Részvétel a kurzuson

✅ 1 éves hozzáférés

Még több infó a kurzusról, és rólunk

Miért nem jutok hozzá az egész tananyaghoz rögtön?

Az a tapasztalatunk, hogy sokan nem csinálják végig a kurzusokat, mert elakadnak benne valahol félúton, és nincs aki megválaszolja a kérdéseiket. 

Ezért úgy döntöttünk, hogy inkább segítünk Téged végigvinni a folyamaton, és megválaszoljuk a kérdéseid közben. 🙂

Az is motiválni fog téged, hogy egy kis osztályt alkothattok majd közösen, akár új üzleti kapcsolatok is születhetnek a csoportban.

Kinek való a kurzus?

A kurzus kisvállalkozóknak és marketingeseknek szól.

Milyen szintű a segítség?

4+ éves tapasztalattal 30+ iparágban rengeteg fiókot láttam már (Marcell). Ezért gondolom úgy, hogy mindenben tudok Neked segíteni, ami ahhoz kell, hogy eladásokat tudj behozni Facebook-ról.

Hol zajlik a kurzus?

A kurzus egy Facebook csopotban zajlik, a webinárok pedig Facebook élőben és Google meet-en fognak futni.

Ha ezt most még nem tudod mit jelent, ne ijedj meg, mindenben segíteni fogunk.