Facebook hirdetéskezelés a cégedre szabva
Több eladás, magasabb profit, és kiváló márkaépítési lehetőség.
Erre mind szuper eszköz a Facebook hirdetés
Facebook hirdetéskezelés
a cégedre szabva
Több eladás, magasabb profit, és kiváló márkaépítési lehetőség.
Erre mind szuper eszköz a Facebook hirdetés
Kiszámíthatatlan kampányok, folyamatos stressz?
Sok vállalkozótól halljuk, hogy a házon belül kezelt hirdetések kiszámíthatatlan eredményt hoztak előttünk, ami az egész cég működését instabillá tette.
Ráadásul az ügyfeleink fele marketingsérült is: A legtöbben jártak már pórul más ügynökséggel, akik hanyagul csinálták a munkájukat.
Van egy ügyfelünk, akinek tavaly decemberben 1,5 percet (!) foglalkozott az ex-ügynöksége a hirdetéseivel – ami pechükre mérhető. Mi máshogy dolgozunk, a minőségi munkában hiszünk, és a valódi eredményekben.
Adj el hónapról hónapra többet hirdetésekből, magas profittal
Nincs fontosabb a mérhető eredményeknél, és a magas profitnál – éppen ezért mi napról napra azon dolgozunk, hogy az ügyfeleink minél többet keressenek a hirdetéseikből.
Ez mindkét félnek jó: Ők sok pénzt keresnek, mi meg azért keresünk sok pénzt, mert hosszútávon velünk maradnak az ügyfeleink.
Mi a win-win szituációkban hiszünk.
Kiszámíthatatlan kampányok, folyamatos stressz?
Sok vállalkozótól halljuk, hogy a házon belül kezelt hirdetések kiszámíthatatlan eredményt hoztak előttünk, ami az egész cég működését instabillá tette.
Ráadásul az ügyfeleink fele marketingsérült is: A legtöbben jártak már pórul más ügynökséggel, akik hanyagul csinálták a munkájukat.
Van egy ügyfelünk, akinek tavaly decemberben 1,5 percet (!) foglalkozott az ex-ügynöksége a hirdetéseivel – ami pechükre mérhető. Mi máshogy dolgozunk, a minőségi munkában hiszünk, és a valódi eredményekben.
Adj el hónapról hónapra többet hirdetésekből, magas profittal
Nincs fontosabb a mérhető eredményeknél, és a magas profitnál – éppen ezért mi napról napra azon dolgozunk, hogy az ügyfeleink minél többet keressenek a hirdetéseikből.
Ez mindkét félnek jó: Ők sok pénzt keresnek, mi meg azért keresünk sok pénzt, mert hosszútávon velünk maradnak az ügyfeleink.
Mi a win-win szituációkban hiszünk.
hogyan érjük el, hogy magas profitod legyen a hirdetéseken?
Rendszer szinten, stratégiában gondolkozunk, ezért működik minden gördülékenyen.
#1. Hirdetési stratégiát készítünk, mert a “kattintgatás” helyett szeretnénk arra fókuszálni, hogy hogyan jut el valaki onnan, hogy nem ismeri a céged és a problémáját / igényét, odáig, hogy a rajongója lesz a cégednek.
#2. Lépésről lépésre felépítjük a hirdetésekből a rendszert.
#3. Optimalizálunk, és folyamatosan új hirdetéseket, célzásokat, stratégiákat tesztelünk
Kik vagyunk mi?
Szia, én Scherzer Marcell vagyok, a BlueMarketing alapítója.
2016-ban kezdtem el a gyakorlatban ismerkedni az online marketinggel, amikor elindítottam egy eseménysorozatot Facebook hirdetésekkel.
Az első rendezvényem meg is telt fizetős vendégekkel.
A rendezvényszervezés részét bevallom őszintén hamar megutáltam, de a marketing óriási szerelem lett.
2016 őszén kezdtem el dolgozni az első ügyfelemmel, azóta pedig rengeteg ügyféllel dolgoztam együtt, különböző iparágakban a kutyás webshoptól egészen az építőiparig.
5 fős csapatommal a célom, hogy minél több vállalkozásnak segíthessünk nagyobb profitot és több eladást szerezni a Facebook és Google hirdetések segítségével.
Néhány eredményünk az utóbbi 1 évből
Átvettünk egy hirdetési fiókot, és 1,5x jobb eredmények jöttek már 1 hónap után.
Egy 10 napos kampányunk eredményei.
Drága termékeknél is kiválóan működik a Facebook ads
és még rengeteg hasonlót tudnánk mutatni, de sok ügyfelünkkel köt titoktartási szerződés, vagy nem egyeztek bele a megosztásba.
mit gondolnak mások?
a hirdetési költségeink a felére csökkentek, az eredményeink kiszámíthatóak, a célközönséget folyamatosan bővítjük és a költségeink végre megtérülnek!
– kosiczki zsuzsa
Úgy érzem, megérte elmennem hozzátok! tényleg tanultam néhány igazán ütős trükköt, ami sokszorosan vissza fogja hozni a konzultáció díját! Köszönöm, már bele is vetettem magam a megvalósításba!
– Sáradi Tamara, tulajdonos
Véletlenül akadtam marcellékra. Először nagyon szkeptikus voltam, de hamar hozták az eredményeket. Számomra a bevételszerzés egy új dimenzióját mutatták meg. Folyamatos volt a kommunikáció és amit kértem mindig hamar elkészült.
– Sándor Attila, webshop tulajdonos
Kérj ajánlatot!
Kérlek add meg itt alul pontosan az adataid, és Tóth Bonita keresni fog telefonon 48 órán belül a részletekkel kapcsolatban!
Még több infó rólunk
Helyileg hol vagytok?
Az irodánk Budapesten található a Margit körúton. 🙂
Miben tudtok még segíteni?
Bár a legtöbb ügyfelünknek Facebook hirdetési fiókot kezelünk, de közűlük van több is, akinek segítünk Google hirdetésekben, közösségi média tartalomgyártásban (Facebook, Instagram, LinkedIn), vagy épp stratégiai tanácsadásban.
Mennyi idő alatt várhatóak az eredmények?
Ez teljesen iparágfüggő, de a sztenderd, hogy már 4-6 hét múlva is érzékelhető lesz a változás.
Hosszú távban érdemes Neked is gondolkoznod a hirdetéskezelés kapcsán, és pont ezért mi is elsősorban hosszabb projekteket vállalunk csak el – 1 hónapra nem feltétlen van értelme együtt dolgoznunk. (Kivéve talán tréningkampányok esetén.)
Kivel fogok tudni beszélni?
Ha felvetted velünk a kapcsolatot, Tóth Bonita fog felhívni a megadott telefonszámon egy időpontot egyeztetni.
Mi fog történni a jelentkezés után?
1. Tóth Bonita kolléganőnk fel fog hívni a megadott telefonszámon 48 órán belül. (kivéve, ha péntek este jelentkeztél, hétvégén nem fogunk tudni hívni.)
2. Megbeszéltek egy időpontot, amikor videóhívásban / telefonon át tudjátok rágni a részleteket.
3. A meeting után nagyjából 24-48 órával kapni fogsz egy árajánlatot, amiben több csomag közül választhatsz.
4. Szerződést kötünk, és elkezdődik a közös munka – ezzel kapcsolatban telefonon és e-mailben tájékoztatunk mindenről.