Barion Pixel

Vevőszerzés Facebook és Instáról?
Lehetséges!

Kezdd el a vevőszerzést ott is, ahol most a konkurensed aratja le a babérokat!

Vevőszerzés Facebook és Instáról?
Lehetséges!

Kezdd el a vevőszerzést ott is, ahol most a konkurensed aratja le a babérokat!

Sikertelen kampányok, folyamatos stressz? 

Sok vállalkozótól halljuk, hogy a házon belül kezelt hirdetések kiszámíthatatlan eredményt hoztak előttünk, ami az egész cég működését instabillá tette. 

Ráadásul az ügyfeleink fele marketingsérült is: A legtöbben jártak már pórul más ügynökséggel, akik hanyagul csinálták a munkájukat.

Van egy ügyfelünk, akinek tavaly decemberben 1,5 percet (!) foglalkozott az ex-ügynöksége a hirdetéseivel – ami pechükre mérhető. Mi máshogy dolgozunk, a minőségi munkában hiszünk, és a valódi eredményekben.

Adj el hónapról hónapra többet hirdetésekből, magas profittal

Nincs fontosabb a mérhető eredményeknél, és a magas profitnál – éppen ezért mi napról napra azon dolgozunk, hogy az ügyfeleink minél többet keressenek a hirdetéseikből.

Ez mindkét félnek jó: Ők sok pénzt keresnek, mi meg azért keresünk sok pénzt, mert hosszútávon velünk maradnak az ügyfeleink.

Mi a win-win szituációkban hiszünk.

Sikertelen kampányok, folyamatos stressz? 

Sok vállalkozótól halljuk, hogy a házon belül kezelt hirdetések kiszámíthatatlan eredményt hoztak előttünk, ami az egész cég működését instabillá tette. 

Ráadásul az ügyfeleink fele marketingsérült is: A legtöbben jártak már pórul más ügynökséggel, akik hanyagul csinálták a munkájukat.

Van egy ügyfelünk, akinek tavaly decemberben 1,5 percet (!) foglalkozott az ex-ügynöksége a hirdetéseivel – ami pechükre mérhető. Mi máshogy dolgozunk, a minőségi munkában hiszünk, és a valódi eredményekben.

Adj el hónapról hónapra többet hirdetésekből, magas profittal

Nincs fontosabb a mérhető eredményeknél, és a magas profitnál – éppen ezért mi napról napra azon dolgozunk, hogy az ügyfeleink minél többet keressenek a hirdetéseikből.

Ez mindkét félnek jó: Ők sok pénzt keresnek, mi meg azért keresünk sok pénzt, mert hosszútávon velünk maradnak az ügyfeleink.

Mi a win-win szituációkban hiszünk.

hogyan érjük el, hogy magas profitod legyen a hirdetéseken?

Rendszer szinten, stratégiában gondolkozunk, ezért működik minden gördülékenyen.

#1. Hirdetési stratégiát készítünk, mert a “kattintgatás” helyett szeretnénk arra fókuszálni, hogy hogyan jut el valaki onnan, hogy nem ismeri a céged és a problémáját / igényét, odáig, hogy a rajongója lesz a cégednek.

#2. Lépésről lépésre felépítjük a hirdetésekből a rendszert.

#3. Optimalizálunk, és folyamatosan új hirdetéseket, célzásokat, stratégiákat tesztelünk

Beszéljünk róla?

Ha érdekel, hogyan működik ez az egész, töltsd ki ezt a rövid űrlapot!

Mi fog pontosan történni, miután elküldöd nekünk az adataid?

1) Először is felhívunk 48 órán belül egy pár perces beszélgetésre.

2) A hívásban egyeztetünk egy időpontot egy hosszabb megbeszélésre is, ahol megvizsgáljuk, hogy hogyan tudunk együtt dolgozni.

3) A megbeszélés végén eldöntjük, hogy tudunk-e együtt dolgozni, ha igen, akkor indulhat is a közös munka!

Mi fog pontosan történni, miután elküldöd nekünk az adataid?

1) Először is felhívunk 48 órán belül egy pár perces beszélgetésre.

2) A hívásban egyeztetünk egy időpontot egy hosszabb megbeszélésre is, ahol megvizsgáljuk, hogy hogyan tudunk együtt dolgozni.

3) A megbeszélés végén eldöntjük, hogy tudunk-e együtt dolgozni, ha igen, akkor indulhat is a közös munka!

Kik vagyunk mi?

Szia, én Scherzer Marcell vagyok, a BlueMarketing alapítója. 

2016-ban kezdtem el a gyakorlatban ismerkedni az online marketinggel, amikor elindítottam egy eseménysorozatot Facebook hirdetésekkel.

Az első rendezvényem meg is telt fizetős vendégekkel.

A rendezvényszervezés részét bevallom őszintén hamar megutáltam, de a marketing óriási szerelem lett.

2016 őszén kezdtem el dolgozni az első ügyfelemmel, azóta pedig rengeteg ügyféllel dolgoztam együtt, különböző iparágakban a kutyás webshoptól egészen az építőiparig. 

5 fős csapatommal a célom, hogy minél több vállalkozásnak segíthessünk nagyobb profitot és több eladást szerezni a Facebook és Google hirdetések segítségével. 

Néhány eredményünk az utóbbi 1 évből

Átvettünk egy hirdetési fiókot, és 1,5x jobb eredmények jöttek már 1 hónap után.

Egy 10 napos kampányunk eredményei.

Drága termékeknél is kiválóan működik a Facebook ads

és még rengeteg hasonlót tudnánk mutatni, de sok ügyfelünkkel köt titoktartási szerződés, vagy nem egyeztek bele a megosztásba.

mit gondolnak mások?

a hirdetési költségeink a felére csökkentek, az eredményeink kiszámíthatóak, a célközönséget folyamatosan bővítjük és a költségeink végre megtérülnek!

kosiczki zsuzsa

Úgy érzem, megérte elmennem hozzátok! tényleg tanultam néhány igazán ütős trükköt, ami sokszorosan vissza fogja hozni a konzultáció díját! Köszönöm, már bele is vetettem magam a megvalósításba!

Sáradi Tamara, tulajdonos

Véletlenül akadtam marcellékra. Először nagyon szkeptikus voltam, de hamar hozták az eredményeket. Számomra a bevételszerzés egy új dimenzióját mutatták meg. Folyamatos volt a kommunikáció és amit kértem mindig hamar elkészült. 

– Sándor Attila, webshop tulajdonos

Még több infó rólunk

Helyileg hol vagytok?

Az irodánk Budapesten található a Margit körúton. 🙂

Miben tudtok még segíteni?

Bár a legtöbb ügyfelünknek Facebook hirdetési fiókot kezelünk, de közűlük van több is, akinek segítünk Google hirdetésekben, közösségi média tartalomgyártásban (Facebook, Instagram, LinkedIn), vagy épp stratégiai tanácsadásban.

Mennyi idő alatt várhatóak az eredmények?

Ez teljesen iparágfüggő, de a sztenderd, hogy már 4-6 hét múlva is érzékelhető lesz a változás.

Hosszú távban érdemes Neked is gondolkoznod a hirdetéskezelés kapcsán, és pont ezért mi is elsősorban hosszabb projekteket vállalunk csak el – 1 hónapra nem feltétlen van értelme együtt dolgoznunk. (Kivéve talán tréningkampányok esetén.) 

Kivel fogok tudni beszélni?

Ha felvetted velünk a kapcsolatot, Tóth Bonita fog felhívni a megadott telefonszámon egy időpontot egyeztetni.

Mi fog történni a jelentkezés után?

1. Tóth Bonita kolléganőnk fel fog hívni a megadott telefonszámon 48 órán belül. (kivéve, ha péntek este jelentkeztél, hétvégén nem fogunk tudni hívni.)

2. Megbeszéltek egy időpontot, amikor videóhívásban / telefonon át tudjátok rágni a részleteket.

3. A meeting után nagyjából 24-48 órával kapni fogsz egy árajánlatot, amiben több csomag közül választhatsz.

4. Szerződést kötünk, és elkezdődik a közös munka – ezzel kapcsolatban telefonon és e-mailben tájékoztatunk mindenről.